آلوچه خانوم

Posted in Uncategorized by آلوچه خانوم on دسامبر 12, 2006


اينجانب آلوچه بانو در کمال صحت عقل و از اين حرفها همينجا اعلام می دارم روز جمعه بيست و

چهار آذرماه در انتخابات شوراها شرکت می کنم . چرا؟ چون اين يک برگ رای تنها حق و سهم من از اين به اصطلاح دموکراسی نيم بند و شکننده است . چون گزينه ديگری سراغ ندارم . من چهار سال پيش انتخابات قبلی شورا ها هم شرکت کردم . رفتم به علی رضا رجایی و مصطفی تاجزاده رای دادم . تاجزاده نفر شانزدهم تهران شد و عضو اول علی البدل و اگه حسرت وزارت به دل آبادگران حاضر در شورای شهر موند و محکم به صندلی هاشون چسبيدند فقط بخاطر وحشت از جايگزین شدن مصطفی تاجزاده بود . فايده اش چیه ؟ من اسمشو می ذارم مزاحمت مدنی ! حتی اگه قراره من چيزی بنويسم از صندوق چيز ديگری در بياد هم می ارزه چون حداقل زحمت تقلب رو به آقایان داده ام و همينطور اسم بدنامی اش رو … من اونقدر این مرز پرگهر رو دوست دارم که ول نکنم تا گند از سر و روش بالا بره تا بلکه اتفاقی بيفته چون معتقدم اينطوری تنها اتفاقی که می افته اینه که خوم هم بوی گند می گيرم .

اين بود بيانات اينجانب در مورد انتخابات شوراها فقط ! روی اين فقط تاکيد می کنم .




* پی نوشت : اين نظر شخصی منه و آقای همخونه اگه دلشون خواست در مورد نظر شخصی شون می نويسند .


**دوباره پی نوشت : برای این چند روز لوگوی کنار صفحه رو می ذارم به جای عکس باربد که از اين پست الپر برداشتمش .در ضمن لیست ائتلاف اصلاح طلبها با کدشون رو می تونید از وبلاگ الپر بردارید

بیان دیدگاه